Obchodní podmínky

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

(dále jen „obchodní podmínky“)
vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

Mc&C Catering Supplies
IČ: 19740255
DIČ: CZ19740255
Sídlo: Vojtěšská 211/6, 11000 Praha - Nové Město
Spisová značka: C 390903/MSPH vedená u Městského soudu v Praze
Kontaktní osoba: Daragh Mc Kay

(dále jen „dodavatel“)

 

I. Uzavření kupní smlouvy

1.1. Dodavatel v e-shopu představuje zboží, které může zákazník požadovat. Prezentace zboží v e-shopu se nepovažuje za nabídku k uzavření kupní smlouvy. Odesláním objednávky zboží dává Zákazník Dodavateli nabídku k uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva se uzavírá doručením potvrzení dodavatele o tom, které zboží lze dodat, jak je uvedeno v čl. 2.4. Pravidla a podmínky.

 

II. Objednávání zboží a potvrzení

2.1. Před odesláním objednávky je zákazník oprávněn zkontrolovat a změnit údaje obsažené v objednávce.

2.2. Odesláním objednávky je zákazník zavázán svou nabídkou uzavřít kupní smlouvu až do jejího uzavření nebo do zrušení objednávky provedené v souladu s těmito podmínkami. 

2.3. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že si tyto podmínky přečetl a že s nimi souhlasí. 

2.4. Dodavatel potvrdí zákazníkovi vytvoření objednávky automatickým e-mailem. Dodavatel e-mailem potvrdí, jaké zboží má v současné době a může být zákazníkovi dodáno. V případě, že dodavatel obdrží e-mail s potvrzením zboží, je to, že dodavatel přijme nabídku zákazníka k uzavření kupní smlouvy. 

2.5. Dodavatel nezaručuje dostupnost zboží prezentovaného v e-shopu. 

2.6 Dodavatel si vyhrazuje právo zcela nebo zčásti odmítnout objednávku Zákazníka a nedodat zboží, a to ani v případě nesprávně stanovené ceny zboží předloženého v e-shopu nebo v případě náhlé významné změny v nákupu. cena zboží. O odmítnutí části nebo celé objednávky bude zákazník informován e-mailem nebo telefonicky a může mu být nabídnuto náhradní zboží. 

2.7. Dodavatel je dále oprávněn stanovit maximální limity objednávky pro jednotlivé zboží nebo nedodávat nadměrná množství objednaného zboží, nebo omezit objednané množství na základě své vlastní úvahy. O odmítnutí části nebo celé objednávky bude zákazník informován e-mailem nebo telefonicky. 

2.8. Zákazník je oprávněn svou objednávku kdykoli zrušit, dokud Dodavatel nepotvrdí, které zboží může dodavatel dodat. 

 

III. Cena a platební podmínky

3.1. Ceny zboží uvedené v e-shopu jsou bez DPH. Použijí se ceny platné v okamžiku odeslání objednávky zákazníkem.

3.2. Cena dopravy není zahrnuta v ceně zboží. Cena dopravy se účtuje takto:

(a) Doprava u smluvních zákazníků:

  • Pokud je cena objednaného zboží nižší než 1 500 Kč bez DPH, zavazuje se zákazník zaplatit Dodavateli spolu s cenou zboží cenu dopravy ve výši 150 Kč bez DPH.

  • Pokud cena objednaného zboží přesáhne 1 500 Kč bez DPH, doprava vlastní dopravou Dodavatele je zdarma, avšak pouze v rámci Prahy.

(b) Doprava u nesmluvních zákazníků:

  • Doprava je zajištěna přepravní společností PPL dle aktuálního ceníku na našich stránkách.

3.3. Způsob platby:

  • Platba prostřednictvím platební brány Shoptet Pay je standardní možností pro všechny zákazníky.

  • Platba převodem na účet je možná pouze u smluvních zákazníků po předchozí dohodě.

  • Jiný způsob platby je možný pouze po individuální dohodě se Dodavatelem.

3.4. Dodavatel si vyhrazuje právo měnit ceny zboží bez předchozího upozornění.

3.5. Zákazník souhlasí s vystavováním daňových dokladů v elektronické podobě dle § 26 odst. 3 zákona č. 235/2004 Sb.

 

IV.  Dodání a převzetí zboží 

4.1. Dodavatel obvykle doručí zboží v den vybraný Zákazníkem v e-shopu, není-li ve zboží uvedeno jinak. V případě výrazného prodloužení dodací lhůty bude dodavatel kontaktovat odběratele a dohodnout se na dalším postupu. 

4.2. Místem dodání je místo, které kupující uvedl v objednávce. V případě, že dodavatel přepraví zboží k zákazníkovi vlastní dopravou dodavatele, přechází nebezpečí poškození zboží na zákazníka předáním zboží zákazníkovi. Je-li zboží dodáno jiným dopravcem než dodavatelem, přechází nebezpečí poškození zboží na zákazníka v okamžiku předání zboží prvnímu přepravci. 

4.3. Vlastnické právo ke zboží přechází na Zákazníka okamžikem úplného zaplacení kupní ceny. Převzetím zboží přechází nebezpečí zboží zákazníka. 

4.4. Dodavatel si vyhrazuje právo požadovat a vymáhat náhradu škody vzniklé v souvislosti s nedodáním dodávky, pokud je taková chyba způsobena Zákazníkem. V případě opakovaného dodání je dodavatel oprávněn účtovat cenu za dopravu k zákazníkovi.

 

V. Odstoupení od smlouvy

5.1. Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

5.2. Zákazník je povinen vrátit zboží dodavateli nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

5.3. Dodavatel vrátí zákazníkovi všechny přijaté platby, včetně nákladů na dodání, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl informován o rozhodnutí zákazníka odstoupit od smlouvy. Dodavatel však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu bude zboží doručeno zpět nebo než zákazník prokáže, že zboží odeslal.

5.4. Ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na spotřebitele ve smyslu § 419 občanského zákoníku.

5.5. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li předmětem smlouvy dodávka zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo bylo po dodání nenávratně smícháno s jiným zbožím.

 

VI. Odpovědnost za vady zboží a reklamace

6.1. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje, že zboží převzal, zkontroloval a že je mechanicky nepoškozené.

6.2. Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat, zda nevykazuje viditelné vady. V případě zjištění takových vad je povinen je bezodkladně zaznamenat do dodacího listu, popsat jejich povahu a vrátit zboží přímo řidiči dodavatele, který tuto skutečnost potvrdí podpisem. Mezi zjevné vady se řadí zejména:

  • rozmrazené nebo zkažené zboží,

  • chybějící položky oproti dodacímu listu,

  • dodání jiného než objednaného zboží,

  • mechanicky poškozené zboží v důsledku přepravy.

6.3. Ostatní vady, které nejsou zjevné při převzetí, je zákazník povinen reklamovat bez zbytečného odkladu po jejich zjištění, a to nejpozději do uplynutí záruční doby.

6.4. Reklamace musí být dodavateli oznámena písemně, nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Oznámení musí obsahovat: identifikaci zákazníka, druh reklamovaného zboží, důvod reklamace, datum dodání, číslo dodacího listu nebo faktury.

6.5. Zákazník je povinen reklamované zboží až do vyřízení reklamace vhodně skladovat tak, aby nedošlo k jeho dalšímu znehodnocení.

6.6. Reklamační řízení bude vedeno na základě zaslaného reklamačního protokolu. Dodavatel si vyhrazuje právo požádat zákazníka o doložení potřebných informací či fotografií zboží.

6.7. Zákazník je povinen předat reklamované zboží ve stavu, který umožňuje posouzení reklamace – tj. čisté, kompletní a v obalu, který zabrání jeho dalšímu poškození při přepravě.

6.8. Dodavatel nenese odpovědnost za vady zboží v následujících případech:
a) zboží bylo nesprávně skladováno nebo použito v rozporu s pokyny,
b) zákazník o vadě věděl před převzetím zboží,
c) reklamace se týká zboží, které bylo prodáno se slevou z důvodu vady,
d) vady vznikly běžným opotřebením, nevhodným nebo nadměrným použitím,
e) došlo k neoprávněnému zásahu do zboží.

6.9. Dodavatel vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne jejího řádného uplatnění. O způsobu vyřízení bude zákazník informován.

6.10. V případě uznané reklamace může být reklamace vyřízena jedním z následujících způsobů:
a) dodáním nové položky bez vady nebo chybějící položky,
b) poskytnutím přiměřené slevy z ceny zboží,
c) vrácením kupní ceny po vrácení zboží a odstoupení od smlouvy.

 

VII. Mimosoudní řešení sporů

1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

 VIII. Dostupnost e-shopu 

7.1. Dodavatel neodpovídá za technické problémy související s dostupností a funkčností webových stránek e-shopu a za škody vzniklé v souvislosti s těmito problémy. 

7.2. Dodavatel neodpovídá za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích stran do webové stránky e-shopu nebo v důsledku použití webové stránky e-shopu v rozporu s jeho účelem. 

7.3. Dodavatel si vyhrazuje právo omezit dostupnost webových stránek e-shopu na dobu nezbytnou k provedení oprav, údržby nebo modernizace systému a kdykoli ukončit provoz e-shopu bez předchozího upozornění nebo důvodu.

 

IX. Závěrečná ustanovení 

8.1. Dodavatel je oprávněn zboží prodávat na základě živnostenského oprávnění. 

8.2. Dodavatel je oprávněn kdykoli změnit podmínky. Nové podmínky jsou účinné v den jejich zveřejnění na webových stránkách e-shopu. Odesláním objednávky zákazník vždy souhlasí s aktuální verzí podmínek. 

8.3. Tyto obchodní podmínky a všechny kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu se řídí právním řádem České republiky. Okresní soud pro Prahu 1 nebo Městský soud v Praze je podle věcné příslušnosti sporu příslušný k řešení sporů vyplývajících z těchto kupních smluv. 

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.7.2025.